در دنيايي كه كاربر بهطور متوسط تنها ۸ ثانيه زمان صرف تصميمگيري براي ماندن يا ترك يك وبسايت ميكند، «توجه» به يك دارايي كمياب و ارزشمند تبديل شده است. در اين محيط پرهياهو كه هزاران پيام، نوتيفيكيشن و تبليغ در حال رقابت براي جلب ذهن كاربر هستند، اينكه بتوانيد چند ثانيه ذهن او را تسخير كرده و نگه داريد، هنر بزرگي است.
اينجاست كه اصطلاحي به نام اقتصاد توجه (Attention Economy) وارد ادبيات ديجيتال ميشود. اقتصادي كه در آن، تمركز و وقت كاربران، كالايي كمياب و پرتقاضا به حساب ميآيد و هر وبسايتي كه بتواند بهتر، سريعتر و هوشمندانهتر اين توجه را جلب كند، برند موفقتري خواهد بود.

برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ مرداد ۱۴۰۴ساعت:
۰۹:۵۷:۵۸ توسط:مهگل موضوع:
نظرات (0)
گسترش اينترنت و ديجيتاليشدن آموزش، باعث شده بسياري از كسبوكارهاي آموزشي فراتر از مرزهاي جغرافيايي عمل كنند. ديگر لازم نيست صرفاً به كاربران داخلي بسنده كرد؛ بلكه ميتوان با ايجاد يك وبسايت چندزبانه و ارائه محتواي تخصصي، به بازار جهاني دست پيدا كرد. اين مسير اما نياز به شناخت دقيق ابزارها، مهارتها و استراتژيهاي توسعه بينالمللي دارد.
در اين مقاله بررسي خواهيم كرد كه چگونه آموزشهاي تخصصي مانند «آموزش فلاتر پروژه محور» و همچنين استفاده از ابزارهايي مثل افزونه WPML براي چندزبانه كردن وبسايت، ميتوانند مسير ورود به بازار بينالمللي را براي مدرسين و پلتفرمهاي آموزشي هموار كنند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ مرداد ۱۴۰۴ساعت:
۰۹:۳۶:۱۶ توسط:مهگل موضوع:
نظرات (0)
در دنياي امروز كه فناوري با سرعتي بيسابقه در حال پيشرفت است، آموزش نيز از مسيرهاي سنتي فاصله گرفته و به سوي الگوهاي مدرنتري حركت كرده است. وبسايتهاي آموزشي، اكنون به يكي از اركان اصلي يادگيري و كسب درآمد براي افراد و كسبوكارها تبديل شدهاند. اما طراحي و راهاندازي يك وبسايت آموزشي موفق، نياز به دانش، استراتژي و ابزارهاي مناسبي دارد. در اين مقاله، به بررسي نقش طراحي وبسايتهاي آموزشي در موفقيت كسبوكارهاي نوين خواهيم پرداخت.

برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ مرداد ۱۴۰۴ساعت:
۰۹:۱۵:۳۵ توسط:مهگل موضوع:
نظرات (0)